Порядок зміни постачальника побутовим споживачем, визначений розділом V Правил постачання природного газу, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 за №1382/27827.
Алгоритм дій споживача, який має намір змінити постачальника, доволі простий:
1. Обрати нового постачальника газу. Перевірити, чи компанія має право (ліцензію) на постачання газу можна на сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг;
2. Подати заяву-приєднання встановленого зразка до нового постачальника. Це можна зробити безпосередньо на сайті нового постачальника або надіслати йому скановану/сфотографовану заяву на електронну пошту.
Разом із заявою-приєднанням споживач пред’являє постачальнику такі документи:
документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
документ, що посвідчує особу споживача, а також реєстраційний номер облікової картки платника податків;
інші документи, які може вимагати постачальник (перелік яких має бути визначений на сайті такого постачальника);
3. Очікувати повідомлення від нового постачальника про дату, з якої здійснюватиметься постачання природного газу;
4. Отримати остаточний рахунок від попереднього постачальника протягом 6-и тижнів. Розрахуватись із попереднім постачальником протягом 10-и днів з моменту отримання рахунку. Якщо ж ви не погоджуєтеся із виставленим рахунком, звертайтеся до суду.