Зміна електропостачальника відбувається безоплатно. Для цього споживачу не потрібно отримувати згоду чинного постачальника. Чинний електропостачальник має постачати електроенергію до завершення терміну дії договору. Зміна постачальника відбувається протягом 21 дня.
Що необхідно зробити споживачу, щоб змінити постачальника
1. Обрати постачальника з оптимальною ціною та умовами постачання.
2. Надати заяву-приєднання до договору про постачання електроенергії новому електропостачальнику на умовах обраної комерційної пропозиції
3. Надати новому постачальнику пакет необхідних документів (персональні дані, документи про об’єкт електроживлення).
4. Отримати від нового постачальника згоду щодо початку процедури зміни та укладення з ним договору про постачання електричної енергії (або обґрунтовану відмову та рекомендації). Новий електропостачальник на запит споживача повинен повідомляти його про етапи виконання процедури зміни електропостачальника.
5. Отримати від попереднього електропостачальника рахунок за електричну енергію, на підставі прогнозних даних комерційного обліку (не пізніше ніж за 5 календарних днів до закінчення строку дії договору).
6. Допустити постачальника послуг комерційного обліку до знімання фактичних показів лічильника.
7. Повністю розрахуватися з попереднім постачальником протягом 5 днів з дати отримання остаточного рахунку.
Якими нормативно-правовими актами та документами керуватися при зміні постачальника
Процедура зміни постачальника електроенергії регламентована розділом IV Правил роздрібного ринку електричної енергії (постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 312). З нею можна ознайомитися за посиланням - https://bit.ly/3FNC9gp.