Перейти до основного вмісту

Як повернути кошти, помилково сплачені попередньому постачальнику при зміні постачальника газу?

Відповідно до пункту 24 розділу III Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, зареєстрованою у Мін’юсті 06.11.2015 за № 1382/27827, у разі переплати сума переплати зараховується в рахунок оплати на наступний розрахунковий період або повертається на поточний рахунок споживача на його письмову вимогу протягом п’яти робочих днів після отримання такої вимоги.

Зазначена норма також стосується випадків, коли споживачі сплатили за спожитий природний газ попередньому постачальнику, хоча вже отримували газ від ГК «Нафтогаз України», як від постачальника «останньої надії».

Щоб повернути кошти на свій рахунок, потрібно звернутися до попереднього постачальника газу та написати заяву. Вона складається у довільній формі, але обов’язково слід зазначити номер особового рахунку. У заяві обов’язково потрібно зазначати ПІБ, місце проживання, прохання повернути кошти, дату та підпис.

Надіслати заяву можна поштою на офіційну адресу попереднього постачальника. Також заяву можна надіслати електронним листом на офіційну електронну адресу, у такому випадку слід надсилати підписану фотокопію заяви. До заяви необхідно додати наступні документи:
копію паспорта власника особового рахунку (перші дві сторінки та реєстрація);
копію ідентифікаційного коду власника особового рахунку;
довідку з реквізитами карткового рахунку з банку (або виписка з Приват24);
копію квитанції про оплату за природний газ за період, коли виникла переплата.
Усі копії документів мають бути завірені споживачем, а саме містити напис «згідно з оригіналом», дату та підпис.

Порядок дій побутового споживача для повернення переплати за послуги постачання природного газу оприлюднено на вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг