Перейти до основного вмісту

У Черкасах відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів АТ «Черкасиобленерго» за європейськими стандартами

01 жовтня 2025, 14:40

У Черкасах відкрили сучасний Центр обслуговування клієнтів АТ «Черкасиобленерго» за корпоративними стандартами АТ «Українські розподільні мережі». Участь у заході взяли начальник Черкаської обласної військової адміністрації Ігор Табурець, міський голова Черкас Анатолій Бондаренко та в.о. генерального директора АТ «Черкасиобленерго» Вадим Яненко.

Новий центр створений для того, щоб відкрити споживачам переваги сучасної енергетики та забезпечити зручний доступ до новітніх сервісів. Його концепція базується на міжнародному досвіді й спрямована на спрощення взаємодії клієнтів із компанією. 

ЦОК працює за принципом «єдиного вікна», коли сервісні підрозділи компанії, які взаємодіють із клієнтами, розміщені в одному приміщенні. Це оптимізує час клієнтів та підвищує ефективність обслуговування. Центр розташований у центральній частині Черкас, має зручну транспортну розв’язку та сучасний дизайн, а також просторе, світле приміщення з електронною чергою, переговорними кімнатами та терміналами для оплати.

Важливим результатом стало створення додаткових 15 робочих місць. Для забезпечення доступності передбачені паркувальні місця для осіб з інвалідністю, ліфт та навігаційні вказівники, включно з шрифтом Брайля.

Протягом тестового режиму роботи ЦОК за допомогою програми «АСТОР 8 ПОСЛУГИ» вже прийнято понад 4,5 тис. заявок та надано понад 5 тис. консультацій. Найпопулярнішими послугами стали зміна власника, приєднання до електромереж, погодження проєктів, технічна перевірка приладів обліку та параметризація електролічильників.

Довідково:
Протягом 2024 року АТ «Українські розподільні мережі» розпочало програму впровадження єдиних стандартів надання послуг у державних операторах системи розподілу. Першим результатом стало створення ЦОК у ПАТ «Тернопільобленерго». Відкриття центру в «Черкасиобленерго» стало наступним кроком у реалізації цієї програми.