Письмове зверненням можна:
- надіслати до Міністерства енергетики України поштою на адресу: вул. Хрещатик, 30, м. Київ, 01601;
- передати особисто (для цього у будівлях Міненерго (вул. Хрещатик, 30 м. Київ та вул. Б. Хмельницького, 4, м. Київ) передбачено відповідні скриньки для звернень);
- передати через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Під час реєстрації звернення отримати довідку про прийом звернення, на якій буде зазначено реєстраційний номер звернення;
- віддати посадовій особі на особистому прийомі громадян.
За бажанням заявника можна надіслати письмове звернення на електронну адресу [email protected]
- В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Електронне звернення можна подати, заповнивши форму на сайті Міненерго
- Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на визначену електронну адресу або дата заповнення електронної форми та її відправлення. Якщо електронне звернення надійшло на визначену електронну адресу у неробочі день та час, датою подання електронного звернення вважається наступний після нього робочий день.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку).
Телефони для звернень громадян:
(044) 594-65-45
(044) 531-36-89
0 (800) 507-052
(044) 594-65-45
Довідково:
* Усні звернення, залишені за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону, вважаються анонімними.
* Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними та розгляду не підлягають (крім анонімних повідомлень про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції»).