За ініціативи Міністерства енергетики України АТ «Українські розподільні мережі» розпочинає реалізацію програми для клієнтів державних операторів системи розподілу електроенергії.
Передбачається розширення кількості Центрів обслуговування клієнтів європейського формату не лише в обласних центрах, а також у містах, де проживає від 70 тисяч мешканців (відповідно, укладено від 20 тисяч договорів клієнтів ОСР).
В усіх Центрах обслуговування клієнтів державних ОСРів (Харківська, Запорізька, Миколаївська, Тернопільська, Черкаська та Хмельницька області) буде впроваджено єдиний найвищий державний стандарт якості роботи з клієнтами, які звертатимуться до офлайн-фронт-офісу для подачі документів, звернень, отримання інформації, консультації та з інших питань, а також буде розроблено стандартизований порядок дій працівників, способи реагування в різних ситуаціях.
Основне завдання програми - забезпечити обслуговування клієнтів державних операторів системи розподілу електроенергії максимально якісно, повноцінно та швидко.
Також програмою передбачено впровадження принципу «єдиного вікна», згідно з яким сервісні підрозділи компаній, які взаємодіють із клієнтами, буде розміщено в одному приміщенні, що дозволить оптимізувати час клієнта та отримати більш якісну послугу. Особливої уваги буде приділено досягненню рівних можливостей та дотримання державними операторами системи розподілу принципів інклюзивності у Центрах обслуговування - вони будуть просторі, пристосовані для прийому великої кількості людей. Для зручності споживачів у ЦОК буде розміщено банківські термінали.
Важливою складовою трансформації є забезпечення європейських стандартів обслуговування, підвищення прозорості, а також оптимізація адміністративних видатків усіх державних компаній. Впровадження програми розраховано на два роки. Відкриття першого відповідного Центру обслуговування клієнтів очікується уже протягом цього року.