Перейти до основного вмісту

Як змінити постачальника

З 1 липня 2021 року процедура зміни постачальника максимально спрощена. Контактувати необхідно лише з обраним (новим) постачальником.

Змінити постачальника можуть мешканці як приватних, так і багатоквартирних будинків.

Що потрібно зробити споживачу:

  • Обрати нового постачальника, ознайомитись з комерційною пропозицією на його офіційному сайті.
  • Подати заяву-приєднання встановленого зразка до нового постачальника – онлайн на сайті постачальника, електронною поштою або особисто у відділенні компанії.
  • Пред’явити документи, що посвідчують особу (паспорт, ІНН) та підтверджують право власності на приміщення (будинок, квартиру).

Протягом 20 днів новий постачальник розглядає документи і робить необхідні процедури для оформлення нового споживача і приймає рішення про укладення або відмову в укладенні договору постачання.

Після завершення процедури зміни новий постачальник протягом 3 робочих днів письмово повідомляє споживачу про дату, з якої здійснюється постачання природного газу.

Споживач повинен повністю оплатити послуги попереднього постачальника, який має виставити остаточний рахунок протягом 6 тижнів з моменту зміни постачальника. На оплату споживач має 10 днів.

Форму заяви-приєднання можна скачати на сайті постачальника. Затверджена форма – за посиланням.