З 1 липня 2021 року процедура зміни постачальника максимально спрощена. Контактувати необхідно лише з обраним (новим) постачальником.
Змінити постачальника можуть мешканці як приватних, так і багатоквартирних будинків.
Що потрібно зробити споживачу:
- Обрати нового постачальника, ознайомитись з комерційною пропозицією на його офіційному сайті.
- Подати заяву-приєднання встановленого зразка до нового постачальника – онлайн на сайті постачальника, електронною поштою або особисто у відділенні компанії.
- Пред’явити документи, що посвідчують особу (паспорт, ІНН) та підтверджують право власності на приміщення (будинок, квартиру).
Протягом 20 днів новий постачальник розглядає документи і робить необхідні процедури для оформлення нового споживача і приймає рішення про укладення або відмову в укладенні договору постачання.
Після завершення процедури зміни новий постачальник протягом 3 робочих днів письмово повідомляє споживачу про дату, з якої здійснюється постачання природного газу.
Споживач повинен повністю оплатити послуги попереднього постачальника, який має виставити остаточний рахунок протягом 6 тижнів з моменту зміни постачальника. На оплату споживач має 10 днів.
Форму заяви-приєднання можна скачати на сайті постачальника. Затверджена форма – за посиланням.